مشخصات مقاله عنوان: ارتباط تعهد به فعالیت بدنی و تداعی برند در ذهن با وفاداری به برند در مصرف کنندگان ورزش همگانی شهر تهران نوع ارائه: سخنراني نویسنده: نظري شهرام*,ديوكان بهزاد,تجاري فرشاد *موسسه آموزش عالي ايوان كي عنوان همایش: همايش علمي انجمن تربيت بدني و علوم ورزشي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: دانشگاه تربيت مدرس زمان: 1393, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مقالات نشریه ای مرتبط: تبیین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فعل اخلاقی همگانی در سازمان هاپیامدسنجی ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه «با تاکید بر دیدگاه امام علی (ع)»امر به معروف و نهی از منکر از منظر دین و شرایط اقامه آنامر به معروف و نهی از منکر و تأثیر آن بر سلامت اجتماعی جامعه در آموزه های اسلامیآسیب شناسی امر به معروف و نهی از منکر با نظر به تجارب تاریخی مقالات همایشی مرتبط: ارتباط بین وفاداری برند با ویژگی های برند در فروشگاه های ورزشی استان تهرانزنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برندبررسی عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده در بازار محصولات آرایشی-بهداشتیشناسایی و اولویتبندی شاخصهای موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) (بررسی موردی صنعت خودرو)ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران) ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 42 آخرین های بلاگ دسترسی رایگان به مجموعه داده هابررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برق ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی