برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر تحقیقات بازاریابی با استفاده از عناصر 4p در افزایش فروش منسوجات ورزش

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: وظيفه دوست حسين*,كمالي دولت آبادي مهدي,تبريزي پيمان
 
 *دانشکده مديريت و اقتصاد، دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقيقات تهران
 
عنوان همایش: همايش علمي انجمن تربيت بدني و علوم ورزشي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  دانشگاه تربيت مدرس
زمان:  1393دوره 1
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تحقيقات بازاريابي، تحقيقات بازاريابي ورزشي، محصول ورزشي، قيمت گزاري محصول ورزشي، کانال هاي توزيع محصول ورزشي، پيشبرد ورزش، منسوجات ورزشي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 53   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی