مشخصات مقاله عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی بر رضایت و اعتماد الکترونیک بین مشتریان شعب بانک رفاه شهر رشت نوع ارائه: مقاله نویسنده: احمدي پرويز,اسماعيل پور رضا,فيشكاله مقدم منور عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت تغيير و تحول نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: مركز توسعه اطلاعات كاربردي زمان: 1395, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: اعتماد الکترونيک، رضايت الکترونيک، کيفيت خدمات الکترونيک، وفاداري الکترونيک مقالات نشریه ای مرتبط: چند نکته در مورد چهارمقاله نظامی عروضی مقالات همایشی مرتبط: بورس الکترونیک در شهر الکترونیکارایه مدلی برای مشارکت مردم در اداره امور شهر الکترونیکجنبه های مختلف اعتماد در تجارت و شهر الکترونیکالزامات تحقق شهر الکترونیک و موانع و راهکارهای آن در ایرانبررسی رابطه مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 151 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی