برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اهمیت منطق فازی در مدیریت

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شريفي روح اله*
 
 *گروه مديريت و اقتصاد، دانشگاه پيام نور، تهران، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و كارآفريني با تاكيد بر شرايط اقتصاد مقاومتي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  شركت زانيس آريا آريان
زمان:  1395دوره 2
 
چکیده: 

روش هاي علم مديريت کلاسيک به دليل داده هاي مبهم جايي در مدل سازي ندارد و موجب عدم انعطاف پذيري در مدل هاي رياضي تصميم گيري مي شود، که اين ابهامات سيستم هاي مديريتي باعث مي شود تصميم گيري در مديريت بازاريابي و تعيين ارزش هاي آميخته بازاريابي در محيط کسب و کار بهينه نشود. داشتن تصميمات بهينه در مديريت بازاريابي موجب توسعه محصول، فروش بيشتر، ارتقا کار و ... مي شود. امروزه علم مديريت فازي با استفاده از تئوري سيستم هاي فازي مي تواند رويکردي نوين براي حل مشکل و پاسخ به ابهامات مطرح شده در سيستم هاي مديريتي باشد. تئوري سيستم هاي فازي با بکارگيري تئوري منطق فازي و اندازه هاي فازي مي تواند پارامتر هايي از قبيل دانش، تجربه، قضاوت و تصميم گيري انسان را وارد مدل نموده و ضمن ايجاد انعطاف پذيري در مدل، تصويري خاکستري را از جهان خاکستري ارائه نمايد.

 
کلید واژه: منطق فازي، منطق فازي در مديريت، آميخته بازاريابي، کارآفريني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 778   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی