مشخصات مقاله عنوان: سنجش و ارزشیابی مستمر در آموزش شیمی نوع ارائه: مقاله نویسنده: صوفيان مريم*,ميرنظامي سيدمحمد *آموزش و پرورش فراهان عنوان همایش: کنفرانس آموزش شيمي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن شیمی ایران / دانشگاه سمنان زمان: 1392, دوره 8 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارزشيابي، آزمون، سنجش، روش فعال، اندازه گيري مقالات نشریه ای مرتبط: ارتباط خودکارآمدی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهرانرابطه الگوهای فرزند پروری با میزان سلامت روانی و موفقیت تحصیلیارتباط سلامت روانی و سایر ویژگیهای فردی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاههای اراکمدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مقالات همایشی مرتبط: آموزش و ارزشیابی مبتنی بر نقشه های مفهومی (شیوه های نوین ارزشیابی)ارایه مدل جدید ارزشیابی در مدارس متوسطه با رویکرد تعدیل مخاطرات آزمون های پایانی و بررسی مبانی فلسفی و مقایسه ویژگی های نظری ارزشیابی تجمعی پایانی و ارزشیابی مستمرنظریه آزمون و ارزشیابی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانانتبیین جایگاه ارزشیابی تکوینی (مستمر) در فرایند آموزش و روش های آن در شیمی دوره متوسطهجایگاه استفاده از وبلاگ در ارزشیابی مستمر درس شیمی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 71 آخرین های بلاگ نگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنید ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی