برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی رابطه متقابل میان درک مفاهیم فیزیکی و یادگیری مباحث ترمودینامیک شیمی سال سوم متوسطه

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صادقي اعظم*,ناصريان محمدمهدي,جزءطالبي ابوالقاسم
 
 *آموزش و پرورش دامغان
 
عنوان همایش: کنفرانس آموزش شيمي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن شیمی ایران / دانشگاه سمنان
زمان:  1392دوره 8
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: يادگيري، ترموديناميک، کار، سيستم، انرژي، آنتالپي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 48   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی