برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

آموزش ذهن آگاهی در بهبود باورهای غیرمنطقی دانش آموزان دارای اختلال نوشتن

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صبحي قراملكي ناصر*,رضايي فرد اكبر,عباسي مسلم,پورعبدل سعيد
 
 *گروه روانشناسي، دانشگاه محقق اردبيلي
 
عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن روانشناسی ایران
زمان:  1394دوره 5
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ذهن آگاهي، باورهاي غيرمنطقي، اختلال نوشتن
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 96   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی