مشخصات مقاله عنوان: رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه: نقش واسطه ای جهت گیری آینده نوع ارائه: مقاله نویسنده: آذرنيياد آرش*,شريفي گشاو,مدني مهتاب,خانباني مهدي *دانشگاه پيام نور آذربايجان غربي، واحد سردشت عنوان همایش: کنگره سراسري روان شناسي کودک و نوجوان نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران، دانشگاه شهید بهشتی (پژوهشکده خانواده) زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: خودکارآمدي تحصيلي، احساس تعلق به مدرسه، جهت گيري آينده، نقش واسطه اي مقالات نشریه ای مرتبط: رابطه خودکارآمدي تحصيلي و درگيري تحصيلي با پيشرفت تحصيليرابطه بين اهداف پيشرفت و خودکارآمدي تحصيلي، نقش ميانجي درگيري تحصيليرابطه ي مولفه هاي درون مدرسه اي و خودکارآمدي اجتماعي با اضطراب تحصيلي دانش آموزان سال سوم دبيرستانبررسي روابط ساختاري ادراک از جو مدرسه و اهداف پيشرفت با خودکارآمدي تحصيلينقش واسطه اي راهبردهاي يادگيري در ارتباط بين خودکارآمدي تحصيلي و سبک هاي حل مساله مقالات همایشی مرتبط: کاوشی بر نقش تکنولوژی آموزشی در ارتقای خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مدرسه هوشمندنقش خودکارآمدی در یادگیری و موفقیت تحصیلیتاثیر استفاده از روش کلاس معکوس در درس علوم بر احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتداییرابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطهرابطه هوش عاطفی با خودکارآمدی تحصیلی بازدید یکساله 123 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی