مشخصات مقاله عنوان: نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه صفت هوش هیجانی و سازگاری با مدرسه در نوجوانان نوع ارائه: مقاله نویسنده: نيكويه اليكا*,زراني فريبا,فتح آبادي جليل *دانشگاه شهيد بهشتي عنوان همایش: کنگره سراسري روان شناسي کودک و نوجوان نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران، دانشگاه شهید بهشتی (پژوهشکده خانواده) زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: سازگاري با مدرسه، صفت هوش هيجاني، مهارت هاي اجتماعي مقالات نشریه ای مرتبط: بررسی شیوع علایم جسمی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسیبررسی تاثیر روان درمانی گروهی بر افسردگی و اضطراب زنان نازاتاثیر روان درمانی بین فردی گروهی کوتاه مدت بر کاهش علائم افسردگی و بهزیستی روانی در زندانیان زنبررسی اختلال افسردگی اساسی در مبتلایان به شکایات جسمی بستری شده در بیمارستان روانپزشکی اخوان سال 78فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان درمانی بر میزان افسردگی سالمندان ایران 89-1379 در ایران مقالات همایشی مرتبط: رابطه ی هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در دانشجویانرابطه مولفه های هوش معنوی با سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش آموزانبررسی رابطه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویانهوش هیجانی و اثر آن بر مهارت ها و عملکردهای زندگیبررسی رابطه سرمایه اجتماعی و خلاقیت دانش آموزان با نقش واسطه ای هوش هیجانی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 191 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی