برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثير فضاي آموزشي مدارس بر يادگيري دانش آموزان از ديدگاه روان شناسي محيط

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: باباپور واجاري مريم*
 
 *
 
عنوان همایش: کنگره سراسري روان شناسي کودک و نوجوان
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران، دانشگاه شهید بهشتی (پژوهشکده خانواده)
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: انعطاف پذيري محيط، فضاي آموزشي، روانشناسي محيط، معماري، يادگيري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 361   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی