برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر گرایشات شرکت، سیستم مدیریت مشتری محور، توانایی زیرساخت و مشتری مداری بر عملکرد ارتباط با مشتری

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: دانشي مينا,وظيفه زهرا*,داوودي ركن آبادي ابوالفضل
 
 *دانشكده مديريت و اقتصاد، زاهدان، دانشگاه سيستان و بلوچستان، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي نخبگان مديريت
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مديران ايده پردار كارين
زمان:  1395دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: گرايش شرکت به رابطه با مشتري، کيفيت اطلاعات درباره مشتري، قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري، عملكرد ارتباط با مشتري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 99   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی