برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مولفه هاي برنامه درسي در مدارس هوشمند

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اكبري سرچقايي امير*
 
 *دانشگاه پيام نور تهران جنوب
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي روانشناسي و علوم تربيتي
نوع همایش:  دانشگاه آزاد اسلامي
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي، واحد شادگان
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 

برنامه درسي يکي از ارکان اساسي در فرايند ياددهي- يادگيري مي باشد. توسعه روزافزون فناوري و تسري آن به حوزه آموزش و پرورش، ضرورت همسوسازي نظام آموزشي را با اين تحولات اجتناب ناپذير ساخته است. اين تحقيق با هدف بررسي مولفه هاي برنامه درسي در مدارس هوشمند صورت گرفته است. رويکرد مورد استفاده در اين تحقيق رويکرد کيفي بوده و تمرکز اصلي تحقيق بر توصيف مولفه هاي برنامه درسي در مدارس هوشمند مي باشد. به منظور گردآوري داده ها از روش کتابخانه اي و از مطالعه يافته هاي تحقيقاتي معاصر استفاده شده است. مدل حاصل، مولفه هاي برنامه درسي در مدارس هوشمند را در قالب اهداف، محتوا، روش و سنجش و ارزيابي بيان مي کند.

 
کلید واژه: برنامه درسي، مدارس هوشمند، آموزش و پرورش
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 606   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی