برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناسايي و رتبه بندي استراتژي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بر سهم بازار شرکت هاي بيمه در رشته هاي اموال و مسووليت

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: يعقوبيان ندا*
 
 *دانشگاه نراق
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي اقيانوس مديريت
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مرکز توسعه آموزش هاي نوين ايران (متانا)
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

اين تحقيق به شناسايي مولفه هاي مديريت ارتباط با مشتري و رتبه بندي آن ها در مراکز بيمه نوين استان اصفهان با کمک تکنيک دلفي بوده که مولفه هاي توجه ويژه به مشتريان کليدي، سازماندهي، مديريت دانش و فناوري مبتني بر CRM، استخراج شده و سپس با استفاده از روش فرآيند تحليل سلسله مراتبي (AHP) مورد وزن دهي و رتبه بندي قرار گرفت. نتايج اينگونه حاصل شد فناوري در رتبه اول، سازماندهي در رتبه دوم، توجه ويژه به مشتريان کليدي در رتبه سوم و مديريت دانش مبتني بر CRM در رتبه چهارم قرار گرفت.

 
کلید واژه: توجه ويژه به مشتريان کليدي، سازماندهي مبتني بر CRM، مديريت دانش مبتني بر CRM، فناوري مبتني بر CRM و سهم بازار
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 106   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی