برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی در افزایش تفکر انتقادی دانش آموزان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: فرنيا محمدعلي,اميرفرهنگي بناب فرخنده*
 
 *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تبريز
 
عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن روانشناسی ایران
زمان:  1391دوره 4
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: آموزش سنتي، آموزش حل مساله گروهي، تفكر انتقادي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 78   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی