مشخصات مقاله عنوان: تاثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی در افزایش تفکر انتقادی دانش آموزان نوع ارائه: مقاله نویسنده: فرنيا محمدعلي,اميرفرهنگي بناب فرخنده* *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تبريز عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن روانشناسی ایران زمان: 1391, دوره 4 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: آموزش سنتي، آموزش حل مساله گروهي، تفكر انتقادي مقالات نشریه ای مرتبط: تفكر انتقادي و ضرورت آموزش آن در كلاس درستفكر انتقادي و شيوه هاي اوليه بهبود آن در دانش آموزانتفكر انتقادي در آموزش حسابداريتفكر، تفكر انتقادي و تفكر خلاقراهبردهاي آموزش مهارت هاي تفكر انتقادي مقالات همایشی مرتبط: آموزش تفکر انتقادی (نگاهی به نقش معلمان)اثر آموزش تفکر در حلقه های کندوکاو گروهی بر افزایش تفکر خلاق و تفکر انتقادی دانش آموزانتبیین راهکارهای پرورش مهارت های تفکر انتقادی، زمینه ای برای تحول یادگیری فراگیرانتاثیر رویکرد درس پژوهی معلم بر تفکر انتقادی دانش آموزانتاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی کودکان 7-11 ساله دختر شهر اصفهان بازدید یکساله 78 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندجدیدترین سرویس های اداره تحلیل دادگان مرکز اطلاعات علمیآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی