برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی ابعاد کیفیت خدمات بانکداری نوین بر رضایت مندی مشتریان موسسه اعتباری ثامن (مطالعه موردی شعب استان مازندران)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قبادي اشكان*,دربندي محمد
 
 *گروه مديريت بازرگاني داخلي، دانشکده علوم انساني، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد بابل
 
عنوان همایش: کنفرانس سالانه مديريت و اقتصاد کسب و کار
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي.
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ويرا
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: کيفيت خدمات بانکداري نوين، رضايت مشتريان، قابليت اطمينان، پاسخگويي، همدلي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 90   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی