برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اثر آموزش تفكر در حلقه هاي كندوكاو گروهي بر افزايش تفكر خلاق و تفكر انتقادي دانش آموزان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اقبالي حسين*,بختياري اروي,منيرپور نادر
 
 *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قم
 
عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن روانشناسی ایران
زمان:  1394دوره 5
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: حلقه هاي كندوكاو گروهي، مهارت هاي تفكر، تفكر خلاق، تفكر انتقادي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 129   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی