مشخصات مقاله عنوان: اثر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان نوع ارائه: مقاله نویسنده: اسمعيلي زهره*,قوانلو الهام *آموزش و پرورش گرگان عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن روانشناسی ایران زمان: 1391, دوره 4 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: يادگيري مشارکتي، سازنده گرايي اجتماعي، مهارت هاي اجتماعي، عزت نفس مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي تاثير يادگيري مشارکتي در تعامل با سبک هاي يادگيري بر رشد مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان دختر پايه اول دبيرستانبررسي تاثير آموزش مهارت هاي اجتماعي بر عزت نفس دانش آموزان دختر پايه سوم مقطع متوسطه تبريزعزت نفستاثير آموزش مهارت هاي اجتماعي به کمک چندرسانه اي آموزشي بر عزت نفس دانش آموزان با اختلال يادگيري رياضياثربخشي مهارت هاي اجتماعي بر اضطراب و عزت نفس دانش آموزان دختر دبيرستان مقالات همایشی مرتبط: تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر بهبود مهارت های اجتماعی و عزت نفس در دانش آموزان ابتداییاثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با رویکرد معنوی بر سلامت عمومی و عزت نفس دانش آموزانتاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزانمقایسه عزت نفس و مهارت اجتماعی در دانش آموزان نارساخوان و عادیبررسی رابطه روابط انسانی معلمان بر عزت نفس تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستان شهرستان خاش بازدید یکساله 159 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندجدیدترین سرویس های اداره تحلیل دادگان مرکز اطلاعات علمیآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی