مشخصات مقاله عنوان: اثر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان نوع ارائه: مقاله نویسنده: اسمعيلي زهره*,قوانلو الهام *آموزش و پرورش گرگان عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن روانشناسی ایران زمان: 1391, دوره 4 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: يادگيري مشارکتي، سازنده گرايي اجتماعي، مهارت هاي اجتماعي، عزت نفس مقالات نشریه ای مرتبط: راهکارهای ایفای بهینه نقش رسانه ملی در مدیریت بحران های حوادث غیرمترقبه طبیعیراهبردهای مشارکت نیروهای مسلح در حوادث غیرمترقبه مقالات همایشی مرتبط: تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر بهبود مهارت های اجتماعی و عزت نفس در دانش آموزان ابتداییاثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با رویکرد معنوی بر سلامت عمومی و عزت نفس دانش آموزانتاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و عزت نفس دانش آموزانبررسی رابطه روابط انسانی معلمان بر عزت نفس تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستان شهرستان خاشبررسی تاثیر روش تدریس مشارکتی بر مهارت های اجتماعی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 322 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی