برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اثر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اسمعيلي زهره*,قوانلو الهام
 
 *آموزش و پرورش گرگان
 
عنوان همایش: كنگره انجمن روانشناسي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن روانشناسی ایران
زمان:  1391دوره 4
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: يادگيري مشارکتي، سازنده گرايي اجتماعي، مهارت هاي اجتماعي، عزت نفس
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 159   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی