برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اثربخشي آموزش تنظيم هيجاني بر خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دبيرستان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شريف زاده مسعود*,حسيني سيدمحمدمهدي,طاهري مصطفي
 
 *
 
عنوان همایش: کنگره سراسري روان شناسي کودک و نوجوان
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی: انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران، دانشگاه شهید بهشتی (پژوهشکده خانواده)
زمان:  1394دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: خودكارآمدي تحصيلي، تنظيم هيجاني، آموزش تنظيم هيجاني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 244   pdf-file
 


moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی