برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اثربخشی آموزش تفکر خلاق بر کاهش نشانه های اضطراب دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عرب يزدي مريم*,پاك دامن شهلا,فتح آبادي جليل
 
 *دانشگاه شهيد بهشتي
 
عنوان همایش: کنگره سراسري روان شناسي کودک و نوجوان
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران، دانشگاه شهید بهشتی (پژوهشکده خانواده)
زمان:  1394دوره 2
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: آموزش تفكر خلاق، نشانه هاي اضطراب، دانش آموزان مقطع متوسطه اول، اضطراب اجتماعي، اضطراب جدايي، اجتناب از آسيب
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 151   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی