برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثير استراتژي بازاريابي بين المللي بر عملکرد صادرات در شرکت هاي صادراتي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: خضري مسعود*,قادري سامان,مرادي محمدعلي
 
 *گروه مديريت، واحد سنندج، دانشگاه آزاد اسلامي، سنندج، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي دستاوردهاي نوين در علوم مهندسي و پايه
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مرکز پژوهشی زمین کاو / انجمن علوم مهندسی لندن
زمان:  1394دوره 3
 
 
چکیده: 

هدف از تحقيق حاضر بررسي تاثير استراتژي بازاريابي بين المللي بر عملکرد صادرات در شرکت هاي صادراتي فعال در صنايع غذايي است. روش اين تحقيق از نظرهدف، کاربردي و از نظر شيوه جمع آوري داده ها از نوع توصيفي– پيمايشي مي باشد فرضيه هاي اين تحقيق بررسي تاثير استراتژي بازاريابي بين المللي بر عملکرد صادرات در شرکت هاي صادراتي فعال در صنايع غذايي بود که با استفاده از مدل معادلات ساختاري فرضيه ها مورد آزمون قرار گرفتند و نتايج نشان داد که استراتژي بازاريابي بين المللي بر عملکرد صادرات در شرکت هاي صادراتي فعال در صنايع غذايي تاثير معناداري دارد. نتايج فرضيه هاي فرعي نيز نشان دهنده تاثير استراتژي بازاريابي بين المللي بر ابعاد عملکرد صادرات (عملکرد توزيع صادرات) در شرکت هاي صادراتي فعال در صنايع غذايي تاثير معناداري است.

 
کلید واژه: استراتژي بازاريابي بين المللي، عملکرد صادرات، شرکت هاي صادراتي غذايي، توزيع صادرات
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 752   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی