نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی مشکلات بازاریابی الکترونیک و ارائه استراتژی هایی برای حل آنها

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: كيوان فر فائزه,قانع ويكتوريا*
 
 *موسسه آموزش عالي صفاهان
 
عنوان همایش: کنفرانس ملي آينده پژوهي، علوم انساني و توسعه
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مرکز توسعه آموزش های نوین ایران (متانا)
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 

در اين تحقيق به بررسي مشکلات بازاريابي الکترونيک مي پردازيم. در ادامه چهار نوع از بازاريابي هاي الکترونيکي که شامل بازاريابي مستقيم، بازاريابي وابسته، بازاريابي ويروسي و بازاريابي موبايل است را معرفي مي کنيم. سپس براي حل مشکلات بازاريابي الکترونيک، در انواع بازاريابي هاي معرفي شده، تعدادي استراتژي بيان مي کنيم. در انتها براي موفقيت در بازاريابي الکترونيک راهکارهايي را ارائه مي دهيم.

 
کلید واژه: بازاريابي، بازاريابي الکترونيک، بازاريابي مستقيم، بازاريابي وابسته، بازاريابي ويروسي و بازاريابي موبايل
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 387   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی