برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: رادفرد مريم*,سعيدنيا حميدرضا
 
 *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران شمال
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت، اقتصاد و مهندسي صنايع
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي.
حامی:  موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ميل به روابط اجتماعي، راحتي ادراك شده از دستگاه خودپرداز، راحتي كانال اينترنت بر انتخاب كانال اينترنت، ميل به كنترل اطلاعات شخصي، انتخاب كانال دريافت خدمات
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 47   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی