مشخصات مقاله عنوان: عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) نوع ارائه: مقاله نویسنده: رادفرد مريم*,سعيدنيا حميدرضا *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران شمال عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت، اقتصاد و مهندسي صنايع نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي. حامی: موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ميل به روابط اجتماعي، راحتي ادراك شده از دستگاه خودپرداز، راحتي كانال اينترنت بر انتخاب كانال اينترنت، ميل به كنترل اطلاعات شخصي، انتخاب كانال دريافت خدمات مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي مورفولوژي كانال ريشه دندانهاي اينسيزور فك پايين در شهر يزدشاهدي بر وجود كانال پتاسيمي در شبكه اندوپلاسميك بر اساس ثبت از تك كانال در غشاي دو لايه ليپيديبررسي مرفولوژي كانال ريشه پرمولر اول و دوم فك پايينمطالعه عددي پايداري كانال هاي آبرفتي مركب با استفاده از نتايج تجربيبررسي عوامل موثر بر هماهنگي كانال هاي توزيع چندگانه از منظر عرضه كنندگان مقالات همایشی مرتبط: عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)مقایسه نشت باکتری در سه روش مختلف پر کردن کانال در کانال های بیضی شکلبخش فیزیک فضا: تلفیق نشانگرهای لرزه ای با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت تشخیص و شناسایی کانال های مدفونشوینده ها و داروهای داخل کانالمقایسه اجتماعی کانال درجا و کانالت پیش ساخته در شبکه های آبیاری کو زهکشی خوزستان، مطالعه موردی دشت آزادگان بازدید یکساله 47 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی