برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر اعتماد و وابستگی کاربران شبکه های اجتماعی و مشارکت آن ها در رفتارهای تبلیغاتی دهان به دهان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شمس كوشكي حامد*,شمس كوشكي فاطمه,صحت سعيد,باغبان مهدي
 
 *دانشگاه علوم اقتصادي، تهران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم رفتاري و مطالعات اجتماعي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي.
حامی:  موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا
زمان:  1393دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: اعتماد و وابستگي کاربران، تبليغات دهان به دهان، شبکه هاي اجتماعي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 132   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی