برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاملی بر تصمیم گیری استراتژیک در مدل های B2B تجارت الکترونیک

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: حاجي ملاميرزايي حميد,غفاربيگي محسن
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و كارآفريني با تاكيد بر شرايط اقتصاد مقاومتي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  شرکت زانيس آريا
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 

در چند سال اخير به طور معناداري نرخ پذيرش تجارت الکترونيک توسط سازمان ها افزايش داشته است و سود قابل توجهي نيز به ارمغان آمده است. اين درحالي است که چالش هاي جديدي نيز در راهبري اقدامات تجاري در محيط الکترونيکي ايجاد گشته که اين مساله بر نياز به بازنگري در مدل هاي تجارت، شامل پذيرش مناسب مدل هاي تجارت الکترونيک براي سازمان ها به منظور حداکثرسازي موفقيت ايشان در محيط الکترونيکي مي افزايد. انتخاب نادرست مدلهاي کسب و کار الکترونيکي، بدون توجه به شرايط محيطي و سازماني، مهمترين مانع گسترش تجارت الکترونيک است. آگاهي از اين موضوع که چه ارتباطي بين مدل هاي کسب و کار الکترونيک و استراتژي هاي گوناگون در خلق، کسب و ارايه ارزش رقابتي وجود دارد، اهميت زيادي براي محققان و مديران دارد. بدين جهت، اين پژوهش بر عوامل موثر بر انتخاب مدل هاي تجارت الکترونيک در يک محيط الکترونيکي شرکت به شرکت (B2B) با استفاده از روش مطالعات کتابخانه اي مي پردازد.

 
کلید واژه: تجارت الکترونيک، تصميم گيري استراتژيک، B2B، مدل کسب و کار
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 153   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی