برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

دستیابی به رضایت مشتری از طریق پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار در سازمان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: الهي شعبان,موسوي قيداري سميه
 
 
 
عنوان همایش: همايش بين المللي مديريت فرآيندهاي سازماني
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  مرکز همایشهای علمی جهاد دانشگاهی، واحد تهران
زمان:  1389دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: مديريت فرايند کسب و کار، رضايت مشتري، سنجش فرايند، بهبود فرايند، مديريت مشتري، استاندارد سازي فرايندها، خودکار سازي فرايندها، مديريت کيفيت جامع، مديريت تغيير پذيري فرايندها، تغيير دادن فرايند
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 64   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی