برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

آیا آموزش منجر به بهبود کنش اجرایی حافظه کاری می شود؟ (فرهنگ و حافظه)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: مشهدي علي,سلطاني فر عاطفه,پري زاده هدي,شجاعي فاطمه,رسول زاده طباطبايي سيدكاظم,آزادفلاح پرويز
 
 
 
عنوان همایش: سمپوزيوم نوروپسيكولوژي ايران
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  جهاد دانشگاهی، واحد تربیت معلم
زمان:  1388دوره 4
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: حافظه کاري، آموزش، اختلال هاي عصب روان شناختي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 174   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی