برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

سنجش خدمات دولتی و دولت الکترونیکی از چشم انداز مشتریان مورد کاوی: شهرداری اصفهان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صفري ايلوش*
 
 *دانشگاه صنعتي اصفهان
 
عنوان همایش: کنفرانس بين المللي شهر الکترونيک تهران
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  جهاددانشگاهی تهران
زمان:  1386دوره 1
 
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

يک دولت بر اساس فناوري اطلاعات و ارتباطات عموما به عنوان دولت الکترونيکي ناميده مي شود. بسياري از نويسندگان اقدام به شناسايي پتانسيل دروني ICT در دولت کرده اند. اسپرچر (2000) دولت الکترونيکي را به گونه اي که فناوري براي کمک به خودکارسازي تعاملات بين دولت و نهادهاي ديگر و نيز بين دولت و بنگاه ها به کار مي رود، مورد توجه قرار مي دهد. همچنين دولت الکترونيکي بعنوان عمليات «بدون توقف» خدمات عمومي تعريف شده است. تعريف جامع تر از دولت الکترونيک، تغييرات موجود در دولت را در دو جنبه مربوطه پيشنهاد مي دهد: 1 تبديل تجارت نظارتي، يعني کاهش هزينه ها، اصلاح تحويل خدمات و تجديد فرايندها، 2 آزمايش کارکردها و فرايندهاي دموکراسي و مردم سالاري. بيشتر دولت ها مشتاق تغيير روشي هستند که بر اساس آن عمل مي کنند و آن را امري الزام آور در وفق دادن خود با يک بازار يا رويکرد متمرکز بر مشتري در حيطه نظارتي خود مي دانند.

 
کلید واژه: 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 107   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی