برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

استراتژي قيمت دهي بهينه در صنعت برق تجديد ساختار يافته با معرفي تقسيم فازي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اخباري محمد*
 
 *بخش مطالعات اقتصادي و اجتماعي، شرکت متن
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي برق
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  شرکت توانیر
زمان:  1383دوره 19
 
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

يکي از استراتژيهايي که هماکنون دست اندرکاران صنعت برق و سياستگذاران کلان اقتصادي کشور در حال پيشبرد آن مي باشند ايجاد رقابت در صنعت برق از طريق ايجاد بازار در اين بخش و ساير اقدامات ديگر است. با اين فرض که طي چند سال آتي تجديد ساختار صنعت برق به وقوع بپيوندد، اين موضوع تحقيقات بسياري را در مورد مدلسازي و مديريت بازار برق ترغيب خواهد نمود. يکي از اين موارد مي تواند استراتژيهاي مختلف قيمت دهي به بازار برق باشد. بر اين اساس در اين مقاله به تشريح استراتژي قيمت دهي و رفتار مشارکت کنندگان در بازار خواهيم پرداخت و به ويژه مدل فازي را براي مشخص کردن الگوهاي قيمت دهي در بازار بکار خواهيم برد و در انتها نيز استراتژي قيمت دهي را معرفي مي کنيم که همواره سود مثبتي را براي نيروگاه ها به همراه داشته باشد.

 
کلید واژه: استراتژي قيمت دهي، مدلسازي فازي، هزينه نهايي، بازار برق
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 131   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی