برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

گزارش تجربه و کارکرد مشاوره تلفنی

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: بازخانه اي فرزانه*
 
 *سازمان بهزيستي خراسان شمالي
 
عنوان همایش: همايش تجارت و كاركردهاي مطلوب نظام مراقبت هاي اوليه بهداشتي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
زمان:  1391دوره 2
 
چکیده: 

هدف از مشاوره تلفني برطرف نمودن نيازهاي فوري تماس گيرنده و تثبيت يا بهبود احساس سلامت رواني و جسمي آنها مي باشد. مشاوره فرآيندي است که با تماس گيرنده کمک مي کند تا مسائل خود را روشن و قدرت کنترل مسائل آتي را بدست آورد. مشاوره تلفني زير نظر معاونت امور پيشگيري سازمان بهزيستي مي باشد که در اين بخش کارشناسان مشاوره در محورهاي مختلف مشاوره خانواده، ازدواج، تحصيلي، شغلي مشکلات ويژه کودکان و نوجوانان و... خدمات ارائه مي نمايد. مشاوره تلفني مقرون به صرفه است زيرا هزينه بالاي مشاوره هاي حضوري خصوصي بسياري از مراجعين را از مشاوره محروم مي سازد، مشاوره تلفني قابل دسترس است، خدمات سريع مشاوره تلفين در هر زماني از شبانه روز مشکلات دسترسي به مشاوره را منتفي مي کند.

 
کلید واژه: 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 240  
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی