نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شكاري امير,آخوندي الهام,فتح الهي فاطمه,صيادمنش شيده
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس لجستيك و زنجيره تامين
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن لجستيك
زمان:  1385دوره 2
 
چکیده: 

مديريت زنجيره تامين يکي از ارکان اساسي در هر زنجيره تامين مي باشد و نقشي بسيار حياتي در بقا و تداوم فعاليت موفق زنجيره تامين در بازار رقابت جهاني دارد. در راستاي عملکرد موفقSCM  متغيرهاي بسياري ايفاي نقش مي کنند اما عنصري که مهمترين نقش را در تجارت امروزي دارد شناسايي نيازها و خواسته هاي مشتريان توسط سيستم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) است.
در اين راستا در مقاله ارايه شده اهميت يکپارچه سازي مديريت زنجيره تامين با مديريت ارتباط با مشتري بررسي خواهد شد و نشان داده خواهد شد که در نتيجه اين يکپارچه سازي بخش گسترده اي از تصميمات عملکردي مديريت زنجيره تامين متاثر از اطلاعات ارايه شده توسط مديريت ارتباط با مشتري و در واقع بر پايه خواسته هاي خود مشتريان است و اجراي آن بيانگر کارايي اين مدل در ايجاد يک زنجيره تامين مشتري مدار و برخوردار از جايگاهي شايسته در ميان ساير رقبا خواهد بود.

 
کلید واژه: 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 458   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی