فهرست مقالات منتشره در همایش : تعداد 24 مورد یافت شد از 3 كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي عنوان همایش علمی: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي گروه تخصصی: علوم انساني نوع: سازمان ها و مراکز غير دولتي برگزار کننده: مرکز بازاریابی خدمات مالی دوره همایش علمی : 2 تاریخ برگزاری: 6 تا 7 آذر 1389 شهر محل برگزاری: تهران تارگاه: http://www.fsmcenter.com پست الکترونیکی: info@fsmcenter.com 1 : مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومی عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: رجوعي مرتضي* کلید واژه: برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي، اجراي استراتژي هاي بازاريابي، كنترل بازاريابي- صنعت بيمه بارگیری متن کامل: 2 : فرآیندها و مکانیزم های ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: ذبيحي لهرمي الميرا* کلید واژه: مزيت رقابتي، سازمان صنعتي بارگیری متن کامل: 3 : ارایه یک مدل هوشمند ارزیابی عملکرد راهبردی موسسات مالی با استفاده از (BSC) روش فازی و کارت امتیازی متوازن عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: ميرجلالي فرشته السادات,عبداله زاده رضا,كريم محمدرضا کلید واژه: استراتژي (راهبرد)، اندازه گيري عملكرد، كارت امتيازي متوازن، كنترل فازي، گراديان نزولي، رگرسيون بارگیری متن کامل: 4 : راهکارهای بهبود فرایند بازاریابی بیمه در ایران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: قاضي زاده مصطفي,سليماني بشلي علي*,باروتيان رضا,دهقان جلال کلید واژه: بيمه، بازاريابي، خدمات بارگیری متن کامل: 5 : سوگیری نسبت به بازار و عملکرد با تاکید بر اهمیت راهبرد سازمانی عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: مرتضي نژاد حبيبه,زارع پور جواد کلید واژه: صنعت بيمه، راهبرد كنترل هزينه، راهبرد تمايزي، سوگيري نسبت به بازار، مولفه هاي سوگيري، نسبت به بازار بارگیری متن کامل: 6 : صنعت بیمه و نقش آن در توسعه راهبردی بازارهای مالی ایران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: ميرجلالي فرشته السادات,عبداله زاده رضا کلید واژه: صنعت بيمه ايران، تاريخچه بيمه، بازارهاي مالي، بازار سرمايه، بازار پول، سرمايه گذاري بارگیری متن کامل: 7 : جایگاه یابی استراتژیک و شناسایی منابع دستیابی به مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: جایگاه یابی استراتژیک نام های تجاری در بخش بانکداری دولتی) عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: صالح نيا منيره* کلید واژه: مزيت رقابتي، جايگاه يابي استراتژيك، نقشه ادراكي، بخش هاي بازار بارگیری متن کامل: 8 : بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تداوم و ترویج ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: باورصاد بلقيس,توان بخش حسام الدين,علي آبادي بهزاد* کلید واژه: ارزش ويژه نام و نشان تجاري، وفاداري به نام و نشان تجاري،كيفيت درك شده، تداعي گرها، آگاهي از نام و نشان تجاري بارگیری متن کامل: 9 : نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: صفري امير* کلید واژه: بارگیری متن کامل: 10 : رویکردی نوین درایجاد مزیت رقابتی پایدار در خدمات بانکی عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي زمان: 6 تا 7 آذر 1389 دوره: 2 نویسنده: سفيدگران بهارك,اسدي اصغر*,رضايي يوسف کلید واژه: خلاقيت، نوآوري، ارزش، نوآوري ارزشي، بانكداري، بازاريابي، مزيت رقابتي پايدار بارگیری متن کامل: صفحه 1 از 3