برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات

عنوان:

بررسی عوامل موثر در ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با استفاده از مدل (ECSI (vilares and Coelho



گروه تخصصی:  علوم انسانی

سازمان مجری:  سازمان بنادر و دریانوردی (پایان نامه ها) 

گروه پژوهشی: 

پژوهشگران: 
بنیادی فاطمه (پژوهشگر)
پرهیزگار محمدمهدی (استاد راهنما)
ربیعی علی (استاد مشاور)

تاریخ خاتمه:  بهمن 1390

کارفرما: سازمان بنادر و دریانوردی

خروجی طرح: 
نوع: پایان نامه

 
تلفن: 

نشانی سازمان مجری: 
 

چکیده:

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.



کلیدواژگان: رضایت مندی مشتری، کیفیت درک شده (خدمات)، تصویر سازمانی، ارزش درک شده، انتظارات مشتری

 
 
Title:



Abstract:

Keyword(s):