مشخصات عنوان: سنجش رضایت مندی مشتریان بر اساس مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI) در اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گروه تخصصی: علوم انسانی سازمان مجری: سازمان بنادر و دریانوردی (پایان نامه ها) گروه پژوهشی: پژوهشگران: نوروزی رامین (پژوهشگر) کاظمی مهدی (استاد راهنما) یعقوبی نورمحمد (استاد مشاور) تاریخ خاتمه: شهریور 1392 کارفرما: سازمان بنادر و دریانوردی خروجی طرح: نوع: پایان نامه تلفن: نشانی سازمان مجری: چکیده: لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید. کلیدواژگان: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان،رضایتمندی مشتریان ، شاخص رضایتمندی مشتریان در اروپا (ECSI) Title: Abstract: Keyword(s): نسخه قابل چاپ