برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات

عنوان:

طراحی و تدوین دوره آموزشی تحت عنوان «بازاریابی اینترنتی»



گروه تخصصی:  فنی و مهندسی

سازمان مجری:  پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات 

گروه پژوهشی: فناوری اطلاعات

پژوهشگران: 
درزی محمد (مسئول طرح)

تاریخ خاتمه:  مرداد 1387

کارفرما: پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات

خروجی طرح: 

در قالب دوره آموزشی در اختیار معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قرار گرفت و در مجموعه دوره های ارائه شده از سوی جهاددانشگاهی منتشر شد.


نوع: کاربردی

 
تلفن: 

نشانی سازمان مجری: 
 

چکیده:

یکی از اجزای لاینفک هر کسب و کار، بازارسازی و بازاریابی برای محصولات و خدمات است. تجارت و کسب و کار در اینترنت نیز از این قاعده مستثنی نیست. چه آنکه خصیصه های ذاتی کار در فضای اینترنت باعث خلق روش ها، تکنیک ها و فراهم نمودن ابزارهای جدید برای بازاریابی الکترونیکی شده است. در این طرح اساسا مفهوم و اجزای بازاریابی الکترونیکی مورد تحقیق قرار گرفت و سرفصل های ذیل برای تهیه بسته های آموزشی استخراج شد:
-بازاریابی الکترونیکی و مفاهیم کلی آن
-اهداف و نکات مهم در طراحی وب سایت
-بازار ویروسی
-بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
(SEM)
-آشنایی با روش های بهینه سازی وب سایت از نگاه موتورهای جستجو
-بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
-گروه های خبری و شبکه های اجتماعی
-برنامه های وابسته یا ارجاعی
-تبلیغات آنلاین و آفلاین
-تحلیل ترافیک و ارزیابی موفقیت سایت در وب
-مدیریت ارتباط با مشتری
(CRM)



کلیدواژگان:

 
 
Title:



Abstract:

Keyword(s):