چکیده: کلیه محققانی که از جنبه های غیراقتصادی، مطالعاتی در خصوص کارافرینی داشته اند، به ابعاد مختلفی از رویکرد فناوری در مقابل ویژگی ها، رویکرد تک بعدی با رویکرد اشیاء در مقابل فرایند و به علاوه به مفاهیمی از قبیل تفاوت های شرکت های کوچک در مقابل نوپا، شرکت های کوچک در مقابل شرکت های کارافرینانه، تفاوت های بین مدیر و کارافرین و شرکت های بزرگ در مقابل شرکت های کوچک، فرق بین کارافرینان و غیرکارافرینان پرداخته اند. تحقیقات مختلفی در مورد کارافرینان انجام شده تا از طریق ان کارافرینان از غیرکا افرینان تشخیص داده شوند. در این تحقیق برای اینکه تمام ابعاد دیده شود، موارد ذیل مد نظر قرار گرفت: 1- بر اساس شخصیت 2- بر اساس داده های جمعیت شناختی 3- بر اساس اینکه چطور محیط، دسترسی به منابع و ... بر کارافرینان اثر می گذارد. 4- بر اساس بحث و بررسی مسائل از قبیل فرایند سرمایه گذاری کارافرینان و ... 5- بهره برداری از تجربیات و دیدگاه های کارافرینان در سایر بخش ها 6- شناسایی عوامل پیش زمینه یا مقدم کارافرینان 7- شناسایی عوامل جلوبرنده یا تسریع کننده کارافرینان 8- شناسایی عوامل نیروبخش کارافرینان
کلیدواژگان:
|