برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات

عنوان:

طراحی مدل رضایت سنجی مراجعه کنندگان به آزمایشگاه تشخیص طبی



گروه تخصصی:  علوم انسانی

سازمان مجری:  واحد استان یزد 

گروه پژوهشی: مدیریت

پژوهشگران: 
باصولی مهدی (مسئول طرح)

تاریخ خاتمه:  خرداد 1384

کارفرما: داخلی

خروجی طرح: 

طراحی نظام ادواری تعیین رضایت مراجعان به ازمایشگاه تشخیص پزشکی جهاددانشگاهی استان یزد


نوع: مشاوره ای-خدماتی

 
تلفن: 3-6225022-0351

نشانی سازمان مجری: یزد، خیابان مهدی، روبروی مسجد صاحب الزمان (عج)
 

چکیده:

در دنیای امروز با توجه به اوضاع رقابتی موجود، مساله مشتری دارای اهمیت فوق العاده ای برای تمامی تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات است. چرا که نظر مثبت و منفی یک مشتری نسبت به یک کالا و یا خدمات تاثیر فراوانی در رونق و یا رکود کار تولیدکنندگان محصول یا خدمات دارد. اگاهی از علایق و برداشت مشتریان در مورد هر مجموعه ای، به میزان زیادی مجموعه را در حرکت به سوی رشد بهتر یاری می دهد. برای اگاه شدن از نگرش و انتظارات مشتریان، جهت ارزیابی کیفیت محصولات یا خدمات ارائه شده، باید این برداشت ها را با ابزارهای سنجش رضایت مشتری اندازه گیری نمود. اگر ابزارها درست انتخاب شوند و اطلاعات دقیقی درباره خواست و نظر مشتری ارائه کنند، سازمان ها می توانند بر اساس ارزیابی این نظرات، جهت گیری خود را تنظیم نمایند.
این پروژه به منظور طراحی مدلی جهت تعیین رضایت سنجی مراجعه کنندگان به یک ازمایشگاه تشخیص پزشکی طراحی شده و به صورت نمونه در ازمایشگاه تشخیص پزشکی جهاددانشگاهی استان یزد به اجرا درامده است.



کلیدواژگان:

 
 
Title:



Abstract:

Keyword(s):