مشخصات

عنوان:

بررسی محصولات بازار هدف شرکت پاکسان (دو مرحله)



گروه تخصصی:  علوم انسانی

سازمان مجری:  واحد استان یزد 

گروه پژوهشی: علوم اجتماعی

پژوهشگران: 
محمدیان مژگان (مسئول طرح)

تاریخ خاتمه:  آذر 1388

کارفرما: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران مرکز تهران

خروجی طرح: 

ارائه گزارش نهایی طرح


نوع: کاربردی

 
تلفن: 3-6225022-0351

نشانی سازمان مجری: یزد، خیابان مهدی، روبروی مسجد صاحب الزمان (عج)
 

چکیده:

هدف از اجرای این طرح بررسی سهم بازار محصولات شرکت پاکسان در مقایسه با رقبا و امکان سنجی ورود محصول جدید به بازار بوده است و جامعه آماری این تحقیق که مورد مطالعه قرار گرفته است، فروشندگان شهرستان های یزد و میبد با حجم 300 نمونه که در دو مرحله صورت گرفته است.



کلیدواژگان:

 
 
Title:



Abstract:

Keyword(s):