مشخصات

عنوان: بررسی مشکلات سرمایه گذاری مناطق آزاد قشم و کیش و صادرات محصولات تولیدی

گروه تخصصی:  علوم انسانی

سازمان مجری:  واحد استان هرمزگان 

گروه پژوهشی: علوم انسانی و اجتماعی

پژوهشگران: 
اطلاعاتی وجود ندارد

تاریخ خاتمه:  اسفند 1385

کارفرما: سازمان مدیریت و برنامه ریزی

خروجی طرح: 

تهیه کتاب (در دست اقدام) و عرضه آن به کار فرما


نوع: توسعه ای

 
تلفن: 10- 6684401-0761

نشانی سازمان مجری: بندر عباس، بندر عباس، ابتدای بلوار دانشگاه، جهاددانشگاهی استان هرمزگان
 

چکیده:

اهداف این تحقیق بررسی تاثیر عدم وجود شیوه های مناسب بازاریابی بر کاهش صادرات محصولات تولیدی منطقه آزاد قشم، بررسی تاثیر عدم رعایت استانداردها بر کاهش صادرات محصولات تولیدی منطقه آزاد قشم، بررسی تاثیر کار آمدی قوانین و مقررات و بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره بر کاهش صادرات محصولات تولیدی منطقه آزاد قشم، بازاریابی بین المللی اهمیت ویژه ای برای شرکت های تولیدی در سرتاسر جهان پیدا کرده است. مهارت و دانش بازاریابی در سال های اخیر آن چنان اهمیت پیدا کرده که آن را به عنوان یکی از اجزای مهم بقای سازمان ها و حتی کشورها می توان به شمار آورد و اهمیت بازاریابی به صورت فزاینده ای در حال افزایش است. اصولا تقاضا برای کالاها و خدمات در بازارها تا حد زیادی تحت تاثیر عوامل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و شناخت نیازها بدون آگاهی از وضعیت اجتماعی غیر ممکن است.



کلیدواژگان:

 
 
Title:

Abstract:

Keyword(s):