برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات

عنوان:

آرمیچر تراکشن



گروه تخصصی:  فنی و مهندسی

سازمان مجری:  واحد خواجه نصیرالدین طوسی 

گروه پژوهشی: 

پژوهشگران: 
اوجی اردبیلی هرمز (مسئول طرح)
کنزی خلیل (همکار طرح)

تاریخ خاتمه:  پاییز 1375

کارفرما: 

خروجی طرح: 
 
تلفن: 5-88466200-021

نشانی سازمان مجری: تهران، نرسیده به پل سیدخندان، دانشکده برق خواجه نصیر، جهاددانشگاهی واحد خواجه نصیر، صندوق پستی 45253
 

چکیده:

فصل اول: شناخت عمومی از سیستم های تراکشن
1-1: مشخصات مطلوب:
در یک سیستم تراکشن مطلوب همواره مشخصات ذیل مطلوب خواهد بود.
- اثر رانش بالا در موقع راه اندازی (گشتاور راه اندازی زیاد) جهت دستیابی به شتاب بالا
- خوداتکایی و فشردگی لوکوموتیو یا ترن بطوریکه قادر باشد در هر مسیری رانده شود.
- تجهیزات مورد استفاده قابلیت تحمل اضافه بارهای ناگهانی را داشته باشند.
- حداقل فرسودگی
(wear) روی خط آهن (Track)
- سیستم قرمز بگونه ای باشد تا حداقل فرسودگی روی کفشهای قرمز
(brack shoes) ایجاد شود و در صورت امکان در هنگام ترمز انرژی بتواند به منبع برگشت یابد.
- تجهیزات مورد نیاز حداقل باشند. راندمان بالا داشته باشند، هزینه اولیه و هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین باشد.
- تداخل با خطوط مخابراتی (تلفن و تلگراف) نداشته باشد.
- سیستم کنترل سرعت ساده باشد.



کلیدواژگان:

 
 
Title:



Abstract:

Keyword(s):