مشخصات عنوان: نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیم در رابطه اهداف، ادراکات و گرایش های فکری دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی گروه تخصصی: علوم انسانی سازمان مجری: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی (پایان نامه ها) گروه پژوهشی: پژوهشگران: عابدین علیرضا (استاد راهنما) حجازی الهه (استاد مشاور) حسن آبادی حمیدرضا (استاد مشاور) صداقت مریم (پژوهشگر) تاریخ خاتمه: مرداد 1389 کارفرما: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خروجی طرح: نوع: پایان نامه تلفن: نشانی سازمان مجری: چکیده: لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید. پیشرفت تحصیلی,راهبردهای شناختی,اهداف پیشرفت,ادراک از توانایی,ادراک از وسیله ای بودن,ادراک از محیط,گرایش های فکری Title: Abstract: Keyword(s): نسخه قابل چاپ