چکیده: در این طرح، هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت لیزینگ ایران خودرو در بعد ارائه خدمات و تعاملات با مشتری بود. در این راستا آگاهی از نقطه نظرات مشتریان و عوامل موثر بر رضایت یا نارضایتی آنها و اصلاح و بهبود فرآیند های داخلی شرکت از مهمترین اهداف اجرای طرح بوده است. 1- برگزاری جلسات گروه کانونی با شرکت خبرگان سنجش رضایت مشتری و مدعوین از مسوولین ذی ربط شرکت لیزینگ و همچنین مشتریان این شرکت (جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات) 2- طراحی پرسشنامه نظرسنجی و سنجش روایی و قابلیت اطمینان آن 3- نظرسنجی از مشتریان شرکت لیزینگ ایران خودرو در یک طرح نمونه ای و جمع آوری اطلاعات به صورت هر دو ماه یکبار 4- پردازش اطلاعات جمع آوری شده و تحلیل نتایج و ارائه گزارش به کارفرما - تدوین 6 جلد گزارش از نتایج 6 دوره نظرسنجی از مشتریان شرکت لیزینگ ایران خودرو - آگاهی از مهم ترین عوامل موثر بر رضایت یا نارضایتی مشتریان - آگاهی از مهم ترین ابعاد کیفیت موردنظر (خواسته های) مشتری - آگاهی از نظرات و پیشنهادات مشتری در رابطه با خدمات شرکت لیزینگ ایران خودرو
|