چکیده: یکی از اجزای لاینفک هر کسب و کار، بازارسازی و بازاریابی برای محصولات و خدمات است. تجارت و کسب و کار در اینترنت نیز از این قاعده مستثنی نیست. چه آنکه خصیصه های ذاتی کار در فضای اینترنت باعث خلق روش ها، تکنیک ها و فراهم نمودن ابزارهای جدید برای بازاریابی الکترونیکی شده است. در این طرح اساسا مفهوم و اجزای بازاریابی الکترونیکی مورد تحقیق قرار گرفت و سرفصل های ذیل برای تهیه بسته های آموزشی استخراج شد: -بازاریابی الکترونیکی و مفاهیم کلی آن -اهداف و نکات مهم در طراحی وب سایت -بازار ویروسی -بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) -آشنایی با روش های بهینه سازی وب سایت از نگاه موتورهای جستجو -بازاریابی از طریق پست الکترونیکی -گروه های خبری و شبکه های اجتماعی -برنامه های وابسته یا ارجاعی -تبلیغات آنلاین و آفلاین -تحلیل ترافیک و ارزیابی موفقیت سایت در وب -مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
|