چکیده: این پژوهش به منظور بررسی میزان رضایتمندی مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز انجام شد. در این تحقیق علاوه بر رضایتمندی کلی، رضایت مشترکین از نوع خدمات، نحوه برخورد کارکنان، فرایند ارائه خدمات و رابطه مردم با شرکت مورد بررسی قرار گرفت. جامعه تحقیق حاضر کلیه خانوارهای ساکن شهرستان اهواز هستند که دارای اشتراک آب می باشند. برای نمونه گیری از 8منطقه شرکت آب و فاضلاب به تناسب جمعیت آنها تعدادی از مشترکین به صورت تصادفی انتخاب شدند. حجم نمونه در مجموع 2822 نفر بود.
به طور خلاصه نتایج به دست آمده نشان داد که میزان رضایتمندی کلی مشترکین در حد متوسط می باشد. بیشترین نارضایتی مشترکین در نحوه برخورد کارکنان شرکت با مردم بوده است و در فرایند خدمات شرکت، سرعت و دقت عمل مأمورین اتفاقات، مأمورین رفع انسداد و گرفتگی فاضلاب و جمع آوری نخاله های و مرمت مکان های حفاری شده نیز نارضایتی هایی در پی داشته است.
|