برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1385 , دوره  14 , شماره  1 ; از صفحه 15 تا صفحه 26 .
 
عنوان مقاله: 

نقش خودارزشيابي در تربيت پيوسته مدرسان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

زماني که از «خودآموزي» به عنوان گسترده ترين روش تعليم و تربيت مدرس، در علم آموزش زبان، صحبت به عمل مي آيد، مساله خود ارزشيابي مدرس بيش از هر موقع در مسايل آموزشي روز قرار مي گيرد. خود ارزشيابي راهبردي منطقي و موثر در امر تربيت پيوسته است که امکان تشخيص روشهاي تکاملي را در فعاليتهاي حرفه اي و درس، به مدرس مي دهد.
اين تحقيق تفکري آموزشي را مطرح مي کند که با در اختيار گذاشتن روشهايي به مدرس، او را در ارزشيابي کيفيت آموزشي، خودگرداني و همچنين ارزشيابي شخصيت واقعي از طريق شناخت صحيح خود، ياري مي دهد. از نظر مدرس، دستاوردهاي خودارزشيابي، در تربيت پيوسته او، بالاخص در شناخت و رفع نقاط ضعف آموزشي اش، غير قابل انکار است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 50 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی