APA:
کپیدریابگی، سیده نرجس، و یافتیان، نرگس. (1399). تأثیر تدریس با استفاده از سطح بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 17(38 (پیاپی 65) )، 158-169. SID. https://sid.ir/paper/402169/fa
Vancouver:
کپیدریابگی سیده نرجس، یافتیان نرگس. تأثیر تدریس با استفاده از سطح بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1399؛17(38 (پیاپی 65) ):158-169. Available from: https://sid.ir/paper/402169/fa
IEEE:
کپیسیده نرجس دریابگی، و نرگس یافتیان، “تأثیر تدریس با استفاده از سطح بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 17، no. 38 (پیاپی 65) ، pp. 158–169، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402169/fa