APA :
کپیخورشیدی، غ.، و مقدمی، ص. (1382). تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. پژوهشنامه بازرگانی, 7(28), 141-163. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=5005
Vancouver :
کپی خورشیدی غلامحسین، مقدمی صابر. تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. پژوهشنامه بازرگانی. 1382 [cited 2021April12];7(28):141-163. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=5005
IEEE :
کپی خورشیدی، غ.، مقدمی، ص.، 1382. تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. پژوهشنامه بازرگانی, [online] 7(28), pp.141-163. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=5005>.