2 SID.ir | بررسي فراگيري هم آيي واژگاني و دستوري زبان انگليسي از سوي زبان آموزان ايراني

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

بررسي فراگيري هم آيي واژگاني و دستوري زبان انگليسي از سوي زبان آموزان ايراني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 
اهميت هم آيي كلمات در فراگيري زبان خارجي و مشكلاتي كه زبان آموزان در فراگيري و توليد اين تركيب ها دارند همواره مورد توجه محققان بوده است. با اين وجود موضوع هم آيي بطور همه جانبه و گسترده بررسي نشده و محققان به موضوع هم آيي هاي دستوري كمتر پرداخته اند. نمونه مورد بررسي در اين تحقيق تعداد هشتاد نفر از دانشجويان سال اول زبان انگليسي دانشگاه شيراز مي باشد كه با يك آزمون چهار گزينه اي مشتمل بر چهل سوال هم آيي واژگاني و دستوري انجام گرفته است. اين تحقيق به منظور بررسي ميزان دانش هم آيي واژگاني و هم آيي دستوري انجام و نتايج تحقيق نشان داد كه بين دانش هم آيي واژگاني و هم آيي دستوري زبان آموزان و زير گروههاي اين دو نوع هم آيي تفاوت معني داري وجود دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 95
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی