برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي فراگيري هم آيي واژگاني و دستوري زبان انگليسي از سوي زبان آموزان ايراني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 
اهميت هم آيي كلمات در فراگيري زبان خارجي و مشكلاتي كه زبان آموزان در فراگيري و توليد اين تركيب ها دارند همواره مورد توجه محققان بوده است. با اين وجود موضوع هم آيي بطور همه جانبه و گسترده بررسي نشده و محققان به موضوع هم آيي هاي دستوري كمتر پرداخته اند. نمونه مورد بررسي در اين تحقيق تعداد هشتاد نفر از دانشجويان سال اول زبان انگليسي دانشگاه شيراز مي باشد كه با يك آزمون چهار گزينه اي مشتمل بر چهل سوال هم آيي واژگاني و دستوري انجام گرفته است. اين تحقيق به منظور بررسي ميزان دانش هم آيي واژگاني و هم آيي دستوري انجام و نتايج تحقيق نشان داد كه بين دانش هم آيي واژگاني و هم آيي دستوري زبان آموزان و زير گروههاي اين دو نوع هم آيي تفاوت معني داري وجود دارد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حسن آبادی، س. (1382). بررسی فراگیری هم آیی واژگانی و دستوری زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان ایرانی. نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی (تبریز), 46(187), 26-26. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=5000



Vancouver : کپی

حسن آبادی سیاوش. بررسی فراگیری هم آیی واژگانی و دستوری زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان ایرانی. نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی (تبریز). 1382 [cited 2021June18];46(187):26-26. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=5000



IEEE : کپی

حسن آبادی، س.، 1382. بررسی فراگیری هم آیی واژگانی و دستوری زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان ایرانی. نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی (تبریز), [online] 46(187), pp.26-26. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=5000.



 

 
بازدید یکساله 86 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی