مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

سيستم هاي يادگيري الکترونيک و خروجي هاي حاصله: نقش تعديل گر انطباق پذيري ادراک شده

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه آموزش عالي مهر البرز، تهران
 
چکیده: 
در سال هاي اخير، مباحث مرتبط با يادگيري الکترونيک توجه بسياري از محققان را به خود معطوف نموده است. عليرغم افزايش توجه محققين به مطالعه سيستم هاي يادگيري الکترونيک، تمرکز بر روي خروجي ها و نتايج حاصل از به کارگيري اين سيستم ها، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. پژوهش حاضر در همين راستا و به منظور بررسي تأثير استفاده از سيستم-هاي يادگيري الکترونيک بر روي نتايج حاصل از آن تعريف شده است. بدين منظور، 3 خروجي اصلي حاصل از به کارگيري سيستم يادگيري الکترونيک شامل پشتيبان يادگيري، ايجاد ارتباط با سايرين (ساختار اجتماعي) و عملکرد آموزشي با لحاظ نمودن نقش تعديل گر انطباق پذيري ادراک شده مورد بررسي قرار گرفته است. جامعه آماري اين پژوهش شامل دانشجويان دانشگاه مهرالبرز است که در حال حاضر از سيستم يادگيري الکترونيکي استفاده مي نمايند. نتايج حاصل از اين پژوهش بيانگر ارتباط مثبت و مستقيم في مابين به کارگيري سيستم يادگيري الکترونيک و تمامي خروجي هاي حاصل از آن است. همچنين، نقش تعديل گر عامل انطباق پذيري ادراک شده در اين پژوهش مورد تائيد قرار گرفته است.
 
كلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 23
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی