برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1397 , دوره  6 , شماره  24 ; از صفحه 109 تا صفحه 136 .
 
عنوان مقاله: 

عوامل تأثيرگذار بر کارکرد رسانه هاي اجتماعي در تأمين مالي جمعي مؤسسات خيريه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه خوارزمی، تهران
 
چکیده: 
سازمان هاي خيريه مردم نهاد باوجود ماهيت مستقل از منابع دولتي، مي توانند از تأمين مالي جمعي براي حصول چشم اندازهاي خود بهره ببرند. پيشرفت روزافزون فناوري هاي اينترنتي و علاقه ي جامعه بشري در استفاده از رسانه هاي اجتماعي، نقطه قوتي است که جاي بررسي دارد. هدف اين مقاله بررسي عوامل مؤثر بر کارکرد رسانه هاي اجتماعي در موفقيت تأمين مالي جمعي مؤسسات خيريه بوده که به روش تئوري داده بنياد انجام گرفته است. در اين راستا و به علت نبود پيشينه مطالعاتي دانشگاهي، نتايج گزارش هاي سالانه ي کشورها و مراکز تحقيقاتي و تجربيات مديران مالي خيريه ها، مطالعه و با بررسي سطر به سطر مطالب، کدگذاري هاي تحليل محتوا انجام شده است. مؤلفه ها در هشت مقوله ي نهايي دسته بندي، روايي سنجي و سپس در قالب الگوي پارادايم و فرضيات ارائه شده اند. نتايج نشان مي دهد که وجود استراتژي هم راستاي تأمين مالي، مديريت کارآمد رسانه ها و اعتبار سمن، علت شکل گيري موفق پروژه در بستر فناوري اطلاعات و کاربرد صحيح رسانه ها بوده و تبليغات و اشتراک رسانه اي و ارتباطات خيرين با سمن، زمينه ي ساختاري رشد را فراهم مي کند؛ تا مقوله ي محتوا القا و بودجه موردنياز با موفقيت تأمين شود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مبشرراد، ف.، و غنبرطهرانی، ن. (1397). عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, 6(24 ), 109-136. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=468311



Vancouver : کپی

مبشرراد فاطمه، غنبرطهرانی نسیم. عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند. 1397 [cited 2022January21];6(24 ):109-136. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=468311



IEEE : کپی

مبشرراد، ف.، غنبرطهرانی، ن.، 1397. عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, [online] 6(24 ), pp.109-136. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=468311.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 193 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی