برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1397 , دوره  6 , شماره  23 ; از صفحه 107 تا صفحه 144 .
 
عنوان مقاله: 

شناخت تأثير قابليت هاي مديريت ارتباطات الکترونيک در اجراي طرح تکريم ارباب رجوع

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران
 
چکیده: 
هدف اين مقاله شناخت جايگاه و قابليت هاي مديريت ارتباطات الکترونيک در رفع نيازها، حل مسائل سازمان ها و مردم در قالب طرح تکريم ارباب رجوع، اطلاع رساني، پاسخگويي، توجه به منافع، انعکاس و رفع دغدغه ها، انتظارات و نيازهاي جامعه، ايجاد ارتباطات و تشکيل يک سازمان متعالي است. در اين تحقيق از روش تحليل محتوا و پيمايش استفاده شد. نتايج نشان داد؛ بهره لازم از سايت ها براي برقراري ارتباط با ارباب رجوع به عمل نمي آيد. مديريت سخت افزاري سايت ها مورد توجه بوده تا مديريت نرم افزاري. نتايج پيمايش نشان داد؛ پاسخگويان کمتر از طريق سايت با وزارتخانه ها ارتباط برقرار کرده اند. بااين حال انتظاراتي که از مديريت ارتباطات الکترونيک در راستاي حل مسائل، رفع دغدغه ها و برآورده ساختن نيازهايشان داشته اند، بسيار بالا بود. به دليل قابليت هاي اين امکانات در اطلاع رساني و اطلاع يابي، خارج شدن سايت ها از حالت ايستا به حالت پويا و مؤثر براي حل مسائل مراجعه کنندگان، به روزرساني اطلاعات سايت ها در راستاي کاهش هزينه هاي وزارتخانه ها و مراجعه کنندگان و به کارگيري نيروي آموزش ديده و متخصص در حوزه مديريت ارتباطات الکترونيک براي تحقق طرح تکريم ارباب رجوع در سازمان ها پيشنهاد مي شود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

اسدی، ع.، و اکبری، م. (1397). شناخت تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, 6(23 ), 107-144. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=468271



Vancouver : کپی

اسدی عباس، اکبری محمد. شناخت تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند. 1397 [cited 2022January28];6(23 ):107-144. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=468271



IEEE : کپی

اسدی، ع.، اکبری، م.، 1397. شناخت تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, [online] 6(23 ), pp.107-144. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=468271.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 127 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی